Sağlam bir həyat üçün idmanın əhəmiyyəti danılmazdır. Xüsusilə müntəzəm idmanla bədənimizi güclü tuta bilərik və xarici faktorlara qarşı gücləndirə bilərik. Ancaq gündəlik tələskənlik, iş, məktəb kimi vaxtımızı alan məcburi vəziyyətlərdə, bir çoxumuz bədənimizi aktivləşdirməyi unuduruq. Çünki gün ərzində nə qədər aktiv olsaq da, bədənimizə ayırmağımız üçün xüsusi bir vaxt olduğunu unuduruq. Müntəzəm olaraq bir idman zalı və ya məşqə getmək üçün vaxt tapa bilmirsinizsə, evdə də işləyə bilərsiniz. Bu yazıda, evdə avadanlıq olmadan necə idman edəcəyinizə dair bəzi təkliflər verəcəyik.


Evdə idman etmək üçün ən yaxşı sahələr 

Evdə mütəmadi olaraq idman etmək istəyirsinizsə, əvvəlcə özünüzə uyğun bir sahə təyin etməlisiniz. Ancaq bunu ağlınızda müəyyənləşdirmək kifayət deyil. Sizi mütəmadi işləməyə həvəsləndirəcək və gördükcə idman etməyi düşündürən bir yer dizayn etməlisiniz. Bunun üçün evin sərbəst və rahat hərəkət edə biləcəyiniz bir sahəsini təyin edə bilərsiniz. İstəsəniz, ev tərtibində dəyişiklik edərək özünüz üçün yer də düzəldə bilərsiniz. Bu bölgəni təyin edərkən yerdə otura biləcəyiniz, tullanarkən özünüzə zərər verməyəcəyiniz və əllərinizi və ayaqlarınızı mümkün qədər açdığınızda heç bir mebelə dəyməyəcəyiniz ölçülərdən istifadə edə bilərsiniz. Eyni zamanda, məşq otağının təbii işıqla işıqlandırılması da işləyərkən sizi daha enerjili hiss etdirəcək.

 

Evdə idman otağının dekorasiyası

İşləmək üçün əvvəldən qərar verdiyiniz ərazidə müvəqqəti və ya daimi olaraq yerləşdirəcəyiniz dekorlar ola bilər. İdman otağında istifadə edə biləcəyiniz ən vacib dekor güzgüdür. Oturarkən, ayaq üstə durarkən, uzanarkən özünüzü və hərəkətlərinizi tam olaraq görüb-görməməyinizə görə düzgün güzgünü seçə bilərsiniz. Əmin olmadığınız məşqləri edərkən lazım olacaq.

 

Ev dekorlarını idman avadanlığı kimi istifadə etmək

Evdə idman etmək üçün peşəkar avadanlıqlarınız yoxdursa, yaradıcılığınızdan istifadə etməyin zamanı gəldi! Əslində, ev mebeli, ağırlıq kimi istifadə edə biləcəyiniz mətbəx əşyaları və ya artıq istifadə etmədiyiniz və cihaza çevirə biləcəyiniz dekorlardan istifadə edə bilərsiniz. Məsələn, məşqlərinizdə tədricən artıracağınız ağırlıqlar üçün mətbəx əşyalarından istifadə edə bilərsiniz. Un, süd torbaları kimi ağırlığından əmin olduğunuz əşyalardan nümunələr verə bilərik. Yerində duracağına inandığınız stul və kreslolar və ağırlığınızı daşıyacağına əmin olduğunuz alçaq mebellər sizin üçün faydalı olacaqdır. Bununla birlikdə, idman üçün xüsusi olaraq hazırlanmış matraslar erqonomik baxımdan sizin üçün daha uyğun olsa da, istəsəniz evdə bənzər bir xalçadan istifadə edə bilərsiniz.


Evdə edilə bilən idman hərəkətləri

 

Stullardan istifadə etməklə jım

Təkanla qaldırmaq əslində hər kəsin bildiyi kimi, bədəninizi qollarınızla qaldırmaq hərəkətinə əsaslanır. Təkanla qaldırmaq hərəkətini evdəki mebellərdən istifadə edərək etmək istəyirsinizsə, əvvəlcə evdəki ağır stullardan birini istifadə edə bilərsiniz. Hərəkət edərək sizə zərər verməyəcəyini bildiyiniz bir yerə stulunuzu etibarlı bir şəkildə yerləşdirin. Bədəninizi elə saxlayın ki, yalnız qollarınız hərəkət etsin. Belinizi, boynunuzu və ayaqlarınızı sabit saxlayın; qarnınızı sıxaraq, qollarınızın üzərində sinənizi stula doğru endirin və geri itələyin.

 

Stulllardan istifadə etməklə qalxış eniş hərəkətləri

Step Up hərəkətində əvvəlcə tarazlı şəkildə iki ayaq üstə durmalısınız. Qarşınızdakı dayanıqlı və möhkəm stula dizinizi düz tutaraq basın. Stulun üzərindəki ayağınıza ağırlığı verərək stulun üzərinə çıxın. Bu hərəkəti hər iki ayağınızla həyata keçirin. Bu hərəkəti edərkən dabanını da stulun üzərinə basaraq ağırlığı yuxarı ayağa verməyə diqqət etməlisiniz.

 

Dirsəklər üzərində bədənin tarazılığının saxlanılması

Evdə idman edərkən avadanlıqlara ehtiyac olmadan edə biləcəyiniz olduqca təsirli bir hərəkət olan 'Plank', əslində bir duruş məşqidir. Bədəninizi ayaq barmaq uclarınızın və dirsəklərinizin üzərində qaldırdığınız bu hərəkətdə duruşunuzu pozmadan vaxtı hər dəfə artırmağa çalışa bilərsiniz. Bu duruşda vacib olan şey bədəninizin düz duruşunu pozmamaq və qarın əzələlərinizi sıxmaqdır.

 


Dizlər üzərində jım

Klassik təkan hərəkətini bədəninizin fərqli hissələrini işlədərək edə bilərsiniz. Avadanlıq olmadan idman edərkən asanlıqla həyata keçirə biləcəyiniz digər bir itələmə növü də "dizinizi itələyin" hərəkətidir. Klassik itələmə mövqeyini aldıqdan sonra dizlərinizi yerə endirin və sinənizi qollarınızdan itələyin və çəkin. Bu hərəkəti edərkən dizlərinizi, budlarınızı və ayaqlarınızı tərpətməyin; başınızın onurğanız ilə paralel olmasına diqqət yetirin.

 

Stullardan istifadə etməklə qolun arxasəna məşq

Bədən ağırlığınızdan istifadə edərək arxa qol əzələlərinizi inkişaf etdirməyə imkan verəcək bir məşqdir. Ağırlığınızı bir kresloya və ya bir stula söykəyə biləcəyiniz bu hərəkətdə, alt bədəniniz sabit şəkildə qalmalıdır. Dirsəyinizdən əyilib qalxaraq,sinənizin düzlüyünü pozmadan özünüzü yerdən yuxarı çəkməlisiniz. Bu hərəkəti edərkən qarın və sinə əzələlərinizi dartmalısınız.