Ürək-damar sağlamlığını qoruyur, qan şəkərini tarazlaşdırır, bədəni infeksiyalardan qoruyur. Rəngli və gözəl meyvələrin hər biri zəngin vitamin tərkibi ilə bədən sağlamlığımıza töhfə verir. Buna görə meyvələri mütəmadi olaraq yemək vacibdir.


Gündəlik meyvə porsiyası şəxslərin boy, çəki və mövcud xəstəliklər kimi fərdi xüsusiyyətlərinə görə dəyişir. Ancaq bir ümumiləşdirmə aparsaq, qadınlar üçün gündə 2 porsiya və kişilər üçün 3 porsiya meyvə sağlamlığa müsbət təsir göstərir.


Qarpız xərçəng riskini azaldır

Qarpız vitamin və minerallarla zəngin bir meyvədir. Qarpızın tərkibindəki likopen həm xərçəng riskini azaldır, həm də ürək-damar sağlamlığını qoruyur. Tərkibində C vitamini olan qarpız, bədənin immunitet sistemini gücləndirir və bədəni infeksiyalardan qoruyur.


Vitamin A tərkibi də göz sağlamlığını qorumağa kömək edir. Zəhərli maddələrin bədəndən çıxarılmasını təmin edərək detoks effekti verir. 1 porsiya 2 barmaq qalınlığında olan bir dilimə bərabərdir.


Albalı bədəndəki ödemi aradan qalxmağına kömək edir

A, C, K vitaminləri və fosfor, dəmir, kalsium mineralları ilə zəngin olan albalının eyni zamanda bağırsaq dostu olduğu da bilinir. Xüsusilə qəbizlikdən əziyyət çəkənlər üçün tövsiyə olunan albalı, sidik turşusu balansını təmin etməklə böyrək xəstəlikləri, artrit, gut, artrit üçün də xeyirlidir.


Albalı tərkibindəki 'antosian' ürək-damar xəstəliklərinin qarşısını alır. Albalı saplarını qurutmaq və qaynatmaqla hazırlanan çaylar da sidikqovucu təsir göstərir və bununla da bədəndən ödəmi çıxarır. 10-12 ədəd albalı bir porsiyaya bərabərdir.

 

Gavalı qan şəkərini tarazlaşdırır 

Yazda təzə halda, qışda isə quru olaraq gavalı güclü bir antioksidandır. Həzm sistemini tənzimləyən gavalı xüsusilə qəbizlikdən əziyyət çəkənlər üçün tövsiyə olunur. Maddələr mübadiləsini sürətləndirən bir meyvə olaraq bilinən bu qida güclü bir sidik qovucudur. Bədəndən toksinləri çıxarmağa kömək edən gavalı, tərkibindəki zəngin lif tərkibinə görə də qan şəkərini tarazlıqda saxlamağa kömək edir. 2 orta gavalı 1 porsiya sayıla bilər.


Üzüm xolesterolu aşağı salır

Yüksək vitamin və mineral tərkibli bir meyvə olan üzüm, ümumiyyətlə yayda təzə, qışda quru olaraq yeyilir. Eyni zamanda, yaxşı bir antioksidant olan üzüm; Dəmir və C vitamini ilə də zəngindir.

 

Üzüm qanın laxtalanmasının qarşısını alır və xolesterolun aşağı düşməsinə kömək edir. Bu xüsusiyyəti ilə üzüm ürək-damar sağlamlığı baxımından da qoruyucu təsir göstərir.

Yüksək lif və su tərkibinə malik olan üzüm həmçinin bağırsaqların yaxşı işləməsində təsirli olur. Təxminən 15-20 üzüm 1 porsiya sayılır.


Şaftalı diabetdən qoruyur

A və C vitaminləri ilə zəngin olan şaftalının tərkibində eyni zamanda yüksək miqdarda kalium var. Tərkibindəki flavonoidlər sayəsində antioksidant təsiri olan şaftalı, piylənmə səbəbindən yaranan diabet və ürək xəstəliklərindən qoruyur. Ancaq yadda saxlamalıyıq ki, çox şaftalı yemək də qəbizliyə səbəb ola bilər. 1 orta şaftalı 1 porsiya meyvə sayılır.


Əncir yaşlanmağı gecikdirir

Yetişdikcə antioksidant tərkibi artan əncir, yay da təzəliyi ilə məşhur və qışda quruluğu ilə məşhur olan bir yay meyvəsidir. Həzm sistemini yüksək lif tərkibi ilə tənzimləyən əncir bağırsaqların işləməsinə də kömək edir.

 

Antioksidant tərkibi yetişdikcə artır, əncir, yaz təzəliyi ilə məşhur və qışda quru olan bir yaz meyvəsidir. Həzm sistemini yüksək lif tərkibi ilə tənzimləyən əncir bağırsaqların işləməsinə də kömək edir.

 

Əncir hüceyrələrin bərpasını təmin etdiyi üçün yaşlanmaya qarşı xüsusiyyətə malikdir, immunitet sistemini gücləndirir və xərçəngə qarşı yaxşı qoruyucu kimi tanınır. Ancaq həddindən artıq yemək ishal probleminə səbəb ola bilər. Buna görə qədərində istifadə etmək faydalıdır.