Kişmişi sevməyə bilərsiniz, ancaq konfet əvəzinə istifadə edildikdə bunun nə qədər faydalı olduğunu eşitdiyiniz zaman xeyli təəccüblənəcəksiniz. Kişmiş təbiətin bizə bəxş etdiyi şirin nemətdir və sağlamlığa çox faydası var. Kişmişin tərkibində liflər çoxdur və bu səbəbdən arıqlama proqramına başlayanlar üçün yaxşı bir qidadır.

Ancaq kifayət qədər məşq etməsəniz, tək kişmişin arıqlada bilməyəcəyini də deməliyik. Şəkər əvəzinə istifadə edilə biləcəyi üçün kilo itkisi zamanı pəhrizdə xüsusilə istifadə olunur. Kişmişdə olan təbii şəkər, lifli tərkibi kifayət qədər idmanla arıqlamağınıza kömək edir.

 

1. Kişmiş enerji mənbəyidir

Xüsusilə yağ yandırmaq üçün çoxlu idman edənlərin əlavə enerjiyə ehtiyacları olur. Kişmiş bu enerjini təmin edir. Onlar qlükoza və fruktoza adlanan təbii şəkərlə doldurulur və bu şəkər çox məşq edən zaman lazım olan enerjiyə çevrilir. Təbii şəkərlərə əlavə olaraq vitaminlər və minerallarla zəngindir. Bunlar enerjini hüceyrələrdən əzələlərə keçməyinəkömək edir.

 

2. Həzmi sürətləndirir

Artıq çəkidən əziyyət çəkən insanlar üzərində aparılan tədqiqatlar göstərir ki, bu şəxslərin ümumiyyətlə zəif metabolizm və həzm problemləri mövcuddur. Bu həzmsizlik nəticəsində təəssüf ki, onların yedikləri enerji əvəzinə piyə çevrilir. Kişmişin liflərlə zəngin olması həzm prosesinə kömək edir.

Yeməkləri yaxşı həzm etdikdə, piylənmə ehtimalı azalır. Eyni zamanda kişmiş bağırsaq funksiyalarını tənzimləməyə kömək edir və toksinlərin bədəndən effektiv şəkildə çıxarılmasını təmin edir.

 

3. Sümük sağlamlığı üçün faydalıdır

Şişman şəxslərdə sümük quruluşu adətən zəif olur. Ağır bədən çəkisi sümüklərə təsir edir və onları zəif, kövrək edir. Bu sağlamlıq probleminə qarşı kişmiş rasionunuza əlavə edilməlidir. Çəki vermək üçün yalnız həssas qidaları istifadə etməməlisiniz, çünki bədənin zəifləməsinə səbəb olur.

Lazım olan enerjini təmin edəcək və bədəni dəstəkləyən bəzi qidalardan istifadə etmək lazımdır. Beləliklə, şəkəri bir kənara qoya bilərsiniz, ancaq lazımi miqdarda kişmiş istifadə etməyi unutmamalısınız.

Formada olan insan demək olar ki, həmişə sağlam olan insandır. Kişmiş birbaşa olaraq çəki verdirməsə də, ancaq çox xeyirlidir. Məsələn: son təcrübələrə görə kişmişin ürək üçün çox xeyirli olduğu bilinib.

Hər gün kişmiş yeyən bir adam çox nadir hallarda ürək problemləri yaşaya bilər. Bundan əlavə, kişmiş bədənin turşuluq baza balansının qorunmasına da kömək olur. Lazımi qədər kişmiş immunitet sisteminə də güc verir.